niedziela, 20 lutego 2011

Ktoś to czyta? Chyba tylko Malwina. A gdzie reszta obserwatorów? Wsiąkła. Więc nie mam kogo przepraszać.

Nie mam pojęcia, co podświadomość chce mi przekazać poprzez ostatnie sny. `Spotkałam` już Anielę - znajomą z sanatorium, Eryka oraz Patryka - tych nie kojarzę, zmarłą prababcię, Dawida - dłużsi czytelnicy wiedzą i Michała - chłopaka ze szkoły. Poza tym cześć snów jest po angielsku. Dziwne? No raczej. Ferie mi się skończyły, a nad tym strasznie rozpaczam. Nie znoszę tej klasy (Z wyjątkiem dwóch - trzech osób, ale to nie zmienia faktu, że nie znoszę.), ona mnie też. Dobrym przykładem na to, jest to, że Gośka powiedziała wychowawczyni, że się tnę. Miałam ręce podrapane przez kota, czy psa i to było dowodem. Do kolejnej szkoły chcę iść do Ostrowca albo Kielc. No, albo do Warszawy. A Figa. Do Szewny. Teraz najczęściej po szkole jem obiad i zamykam się na sztychu. Przemycam deskorolkę, komórkę, laptopa, oranżadę, jakieś ciastka i mogę tak dotrwać do późna (psa nie przemycam, pies idzie ze mną sam xd). Rodziców praktycznie nie ma w domu, więc nikt się nie czepia. W szkole na lekcjach nauczyciele mają nas gdzieś to tego stopnia, że mogę sobie oglądać Vampire Knights na telefonie. Ocenami nie mam się co przejmować, zawdzięczam to pamięci fotograficznej. Bez uczenia się wszystko umiem. Więc po co ja tam chodzę... eeee, po frekwencję i do Michała. No dobra, wygląda na to, że nie mam o czym pisać.


Ludzie chcą usłyszeć wieści złe
że nie mam co pić, że spać nie mam gdzie
że cały ten cholerny świat, cały ten cholerny świat
wali mi się na grzbiet...
happysad - ''ludzie chcą usłyszeć wieści złe''



To co trzymam to znak szczęścia. 
Koocham to zdjęcie <3. Wściekły Majumek.
Jakieś dziwne, ale nie mam co dodać.
Co za niespodzianka...

5 komentarzy:

Hopless. pisze...

Aha. o.O Pani Strych.
Usuwaj to moje zdjęcie, ale już!
A reszta ładna, szczególnie to w koku, albo kucyku. ^.-

Dee pisze...

No, młoda.
Przestań marudzić, ładna jesteś. No, co prawda włosy ci się rozwaliły, ale mniejsza. As for your class - it certainly can not be that bad. I'm sorry that so half Polish, half English.

Anonimowy pisze...

Spoko ;]

hopee pisze...

fajne zdjęcia ;d
słodka kokardka ;d

Okaami ▽・ω・▽ pisze...

Ja tam mam same koszmary i niezłe schizy. Nigdy nie mam normalnych snów. Pozdrawiam. :)
________________________________
Mam nadzieję, że wpadniesz. :)
www.natonator.blogspot.com